امامجمعه، محمدرضا؛ مهرمحمدی، محمود (1385). نقد و بررسی رویکردهای تدریس فکورانه بهمنظور ارائهی برنامه درسی تربیتمعلم فکور، فصلنامه مطالعات برنامه درسی، 1(3).
باقری، خسرو (1389). درآمدی بر فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران. ج 2. تهران: شرکت انتشارات علمی و فرهنگی.
برنامه مصوب کارورزی 1، بازنگری شده (1394). سرفصل درس کارورزی 1 دورههای کارشناسی پیوسته. معرفی منطق درس. معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دانشگاه فرهنگیان.
برنامه مصوب کارورزی 2، (1393). سرفصل درس کارورزی 2 دورههای کارشناسی پیوسته. معرفی منطق درس. معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دانشگاه فرهنگیان.
برنامه مصوب کارورزی 3، (1394). سرفصل درس کارورزی 3 دورههای کارشناسی پیوسته. معرفی منطق درس. معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دانشگاه فرهنگیان.
برنامه مصوب کارورزی 4، (1394). سرفصل درس کارورزی 4 دورههای کارشناسی پیوسته. معرفی منطق درس. معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دانشگاه فرهنگیان.
تلخابی، محمود و فقیری، محمد (1393). تحلیل گفتمان کارورزی. آموزش نامه دانشگاه فرهنگیان. 1(5): 13-8.
جمعی از نویسندگان (1394). راهنمای عملی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد تربیتمعلم فکور (1). تهران: دانشگاه فرهنگیان.
حبیب زاده، شیرین دخت (1393). کندوکاو در نحوه اجرای طرح جدید کارورزی (مصاحبه با آمنه احمدی). آموزش نامه دانشگاه فرهنگیان. 1(4): 5-3.
سعیدی، شاهده (1381). نگرشی نو بر آموزش علوم تجربی در دوره ابتدائی. تهران: انتشارات مدرسه.
طلوعی، وحید؛ خالق پناه، کمال (1387). «روایت شناسی و تحلیل روایت». مجلةخوانش. (9) 51-45.
مهرمحمدی، محمود (1382). برنامه درسی: نظرگاهها و رویکردها و چشماندازها. مشهد: انتشارات آستان قدس رضوی.
مهرمحمدی، محمود (1392). بازاندیشی فرآیند یاددهی- یادگیری. تهران: سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی. مؤسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه).
Bukaliya, R. (2012). Assessing the effectiveness of student representative councils in open and distance learning: a case for Zimbabwe in open university. International journal on new trends in education.and their implications, 3 (1), 80-90.
Bukaliya, R. (2012). The potential benefits and challenges of internship programs in an ODL institution: a case for the Zimbabwe open university. International journal on new trends in education and.their implications, 3 (1), 118-133.
Dewey, J. (1929). The Sources of a Science of Education, New York: Horace Liveright.
Jaramillo. James A. (1996). Vygotstyʼs Sociocultural Theory and Contributions to the Development of Constructivist Curricula. Education vol. 117. Issue 1. 133-140.
Jonassen, D.H. (1991). Evaluating Constructivitie Learning, Educational Technology.
Matthews. Michael R, (1994). Science Teaching. Routledge, New York.
Merrit, R. (2008). Student internship. EBSCO Re. search Starters. EBSCO publishing Inc, 1-8.
Ruhanen, L. a. (2013). A foreign assignment: internships and international students. journal of hospitality and tourism management, 20, 1-4.
Salerni, A. (2013). Narrative writing and university internship program. Procedia social and behavioral.140, 133-137.
Tobin, Kenneth & Lorsbach, Anthony. (2002). Constructivism as a Referent for Science Teaching. Available on: http:// www. Exploratorium.edu/IFI/resources/research/construtivism.html.