احمدی، آمنه و همکاران (1394). راهنمای عملی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد معلم فکور (1). چاپ اول، تهران: دانشگاه فرهنگیان.
اعزازی، مهری؛ نوریان، محمد؛ خسروی بابادی، علیاکبر و نوروزی، داریوش (1397). سنتز پژوهی در مطالعات تطبیقی نظامهای تربیتمعلم ایران و جهان، نظریه و عمل در برنامه درسی، سال ششم، شماره 11، صص. 67-104.
خدادوست، محمدرضا (1398). بررسی کارورزی معلمان در کشور آذربایجان. مطالعات کارورزی در تربیتمعلم، شماره یک، صص. 77-90.
داداشی مقدم، فاطمه و سلیمان پور عمران، محبوبه (1395). کیفیتبخشی کلاس درس معلم فکور از طریق کاربست نظریههای یادگیری، نخستین همایش جامع بینالمللی روانشناسی علوم تربیتی و علوم اجتماعی، تهران، مرکز همایشهای کوشا گستر.
رئوف، علی (1386). تربیتمعلم و کارورزی. تهران: نشر روان.
عارف نژاد، سعید و امامعلی پور، شهین (1398). شناسایی آسیبهای برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان. مطالعات کارورزی در تربیتمعلم، شماره یک، صص. 7-33.
فرصت، تهدید. دومین همایشهای ملی پژوهش مدیریت و علوم انسانی در ایران، تهران، 25 آذر.
محمدیان، معصومه؛ صالحی عمران، ابراهیم و درزی، (1395). سیستم کارورزی دانشگاه فرهنگیان: قوت، ضعف.
.Bloor, M. & Bloor, T. (2007). The Practice of critical discourse analysis: An introduction. Great Britain: Hodder Arnold.
Dorniyei, Z. (2007). Research Methods in Applied Linguistics. Oxford University Press
Fairclough, N. (2005). Critical discourse analysis. Retrieved March, 26, 2011 from http://www.ling.lancs.ac.uk/staff/norman/critdiscanalysis.doc
Tomlinson, B. (2011). Introduction: principles and procedures of materials development in Tomlinson B. (ed.). Materials Development in Language Teaching. (second edition). Cambridge: Cambridge University Press.