اثربخشی انواع بازخوردهای توصیفی فراشناختی بر سختکوشی، خودکارآمدی تحصیلی و خودتنظیمی انگیزشی دانشآموزان مقطع ابتدایی سمیرا عبدالهزاده؛ معصومه فتحی؛ زهرا شعبانی صفحه 1-20 https://doi.org/10.48310/istt.2025.19258.1147 مشاهده مقاله اصل مقاله 909.86 K
اثربخشی یادگیری مبتنی بر آموزش مغزی بر تابآوری و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان سعید رومانی؛ اسفندیار سپهوند؛ مسعود دالوند؛ مرضیه کرنوکر صفحه 21-35 https://doi.org/10.48310/istt.2025.19156.1146 مشاهده مقاله اصل مقاله 768.52 K
تجارب زیسته معلمان از آموزش فراگیر: مفاهیم، موانع و راهکارها سمیه نعمتی صفحه 36-50 https://doi.org/10.48310/istt.2025.20771.1177 مشاهده مقاله اصل مقاله 637.57 K
تاثیر آموزش مبتنی بر مساله بر اشتیاق دانش آموزان به کتابخوانی گروهی ستاره موسوی؛ اشرف میرحیدری صفحه 51-66 https://doi.org/10.48310/istt.2025.19878.1161 مشاهده مقاله اصل مقاله 752.26 K
سنتزپژوهی چالشها و فرصتهای برنامه درسی تربیت معلم مبتنی بر هوش مصنوعی غلامحسین باقرآبادی؛ سید محمدرضا امام جمعه؛ سیدرسول عمادی؛ علیرضا عصاره؛ زهرا شیرمحمدی صفحه 67-83 https://doi.org/10.48310/istt.2025.19759.1158 مشاهده مقاله اصل مقاله 714.46 K
معلم فکور در عصر هوش مصنوعی: پدیدارشناسی تجارب زیسته دانشجومعلمان در کارورزی بهروز زینلی؛ کیومرث احمدی صفحه 84-97 https://doi.org/10.48310/istt.2025.19585.1154 مشاهده مقاله اصل مقاله 628.88 K