آ
-
آخش، سلمان
بررسی رابطه الگوهای تصمیمگیری مدیران مدارس با عملکرد آنها از نظر معلمان مدارس ابتدایی (مطالعه موردی شهر دهدشت) [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 36-48]
ا
-
ابراهیمی، صلاح الدین
بررسی رابطه فلات شغلی با پیامدهای کاری مثبت معلمان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 82-98]
-
اسماعیلی، زینب
واکاوی ادارک معلمان دوره ابتدایی از تربیت تمام ساحتی؛ موانع و راهکارها [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 52-74]
ت
-
تقی زاده، هدایت الله
تأملاتی درباره کارورزی در کشورهای عربی، به بهانه انتشار کتاب «راهنمای دانشجومعلمان در کارورزی» [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 108-120]
ج
-
جباری بدری، ابوذر
نقش عملکرد شغلی در پیشبینی بهرهوری معلمان: مقایسه معلمان جوان با بازنشستگان درحالکار در مدارس ابتدائی [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 13-35]
ح
-
حمزه لو، زهره
بازنمایی تجارب زیسته کارورزان و مدرسان: چالشها و راهکارهای شاگردپروری در دوره کارورزی [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 16-35]
ر
-
رمضانی سربندی، فاطمه
بررسی افت تحصیلی یکی از دانشآموزان پایه دهم رشته انسانی: اقدام پژوهی برای بهبود عملکرد تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 92-107]
-
رنجبر مطلوب، الهه
اثربخشی آموزش با استفاده از نقشه مفهومی بر اضطراب امتحان و انگیزش تحصیلی دانش آموزان در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 75-91]
-
رومانی، سعید
شناسایی مشکلات آموزش ریاضی در مدارس ابتدایی توسط دانشجو معلمان کارورز [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 1-12]
س
-
سالاری، سمیه
نقش عملکرد شغلی در پیشبینی بهرهوری معلمان: مقایسه معلمان جوان با بازنشستگان درحالکار در مدارس ابتدائی [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 13-35]
-
سرچهانی، زهرا
اثربخشی روش تدریس معکوس بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی و مشارکت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 1-15]
-
سعدی، صادق
مروری بر مدل طرح یادگیری مدنظر برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 49-59]
ش
-
شاه مرادی، مرتضی
اثربخشی آموزش با استفاده از نقشه مفهومی بر اضطراب امتحان و انگیزش تحصیلی دانش آموزان در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 75-91]
ط
-
طاهرنژاد، علیرضا
مروری بر مدل طرح یادگیری مدنظر برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 49-59]
ع
-
عالی شیرمرد، عبدالله
بررسی رابطه فلات شغلی با پیامدهای کاری مثبت معلمان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 82-98]
-
عبدی، سعید
چالش ها و پیامدهای سبک های مختلف پیاده سازی درس تربیت بدنی در مدارس: یک مطالعه کیفی پدیدارشناسانه [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 99-119]
-
عرب، عباس
نقش عملکرد شغلی در پیشبینی بهرهوری معلمان: مقایسه معلمان جوان با بازنشستگان درحالکار در مدارس ابتدائی [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 13-35]
ف
-
فرشادی فر، فرانک
شناسایی مشکلات آموزش ریاضی در مدارس ابتدایی توسط دانشجو معلمان کارورز [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 1-12]
ک
-
کردلو، محسن
واکاوی ادارک معلمان دوره ابتدایی از تربیت تمام ساحتی؛ موانع و راهکارها [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 52-74]
-
کرمی، علی
بررسی رابطه الگوهای تصمیمگیری مدیران مدارس با عملکرد آنها از نظر معلمان مدارس ابتدایی (مطالعه موردی شهر دهدشت) [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 36-48]
گ
-
گرمابی، حسنعلی
مروری بر مدل طرح یادگیری مدنظر برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 49-59]
م
-
محمدی، پروانه
سنجش مفهوم سرمایه اجتماعی در موفقیت مدارس: مطالعهای بر اساس تجربه مدیران [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 60-81]
-
مرادخواه، سیروس
سنجش مفهوم سرمایه اجتماعی در موفقیت مدارس: مطالعهای بر اساس تجربه مدیران [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 60-81]
-
مرادی، امیر
واکاوی ادارک معلمان دوره ابتدایی از تربیت تمام ساحتی؛ موانع و راهکارها [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 52-74]
-
میرزایی، مهدی
بررسی مدل SWOT (قوت ها، ضعف ها، فرصت ها و تهدیدها) سامانه های آموزش ضمن خدمت مجازی فرهنگیان از دیدگاه معلمان ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 36-51]
-
میرشکاری، اعظم
اثربخشی روش تدریس معکوس بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی و مشارکت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 1-15]
ن
-
نوروزی سیدحسنی، ابراهیم
چالش ها و پیامدهای سبک های مختلف پیاده سازی درس تربیت بدنی در مدارس: یک مطالعه کیفی پدیدارشناسانه [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 99-119]
ه
-
همتی، فریبا
بررسی افت تحصیلی یکی از دانشآموزان پایه دهم رشته انسانی: اقدام پژوهی برای بهبود عملکرد تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 92-107]
ی
-
یزدان ستا، فاروق
سنجش مفهوم سرمایه اجتماعی در موفقیت مدارس: مطالعهای بر اساس تجربه مدیران [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 60-81]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد